Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Active-sport

Chci inzerovat

Sagan je "mašina" na peníze

News

09.07.2013

Slovenský cyklista Peter Sagan zatím vydělal na dosavadním průběhu 100. ročníku Tour de France celkem 28 100 Euro, což je nejvíce ze všech účastníků tohoto závodu. 


Kdyby byl Sagan úplně samostatný, tak by v pořadí výdělků byl na třetím místě: Více než on si vydělali doposud cyklisté týmů Omega Pharma-Quick Step (32 030) a Orica GreenEdge (29 610). Saganov tým Cannondale si na cenách připsal doposud za 9 etap 29 100 Euro.

Sagan - s výjimkou první etapy - získal ceny ve všech dalších. Za první místo v etapě je 8000, za druhé 4000 a za třetí 2000 Euro, za každý den v zeleném dresu 300 Euro. Další peníze si připsal jako nejlepší mladý jezdec do 25 roků v etapě (500 eur) a za vítězství na rychlostních prémiích 1500 eur.

Na 2. místě je za ním Němec André Greipel (12 700 eur), třetí je jeho krajan Marcel Kittel (11 750).

Samozřejmě, že největší ceny čekají na všechny v cíli v Paříži. Celkový vítěz TdF 2013 si odveze 450 tisíc Euro, druhý muž 200, a třetí 100-tisíc. Za umístění v celkovém pořadí bude rozděleno celkem 1,002 miliónu Euro. Každý, kdo TdF vůbec dokončí, dostane minimálně 400 Euro. Za vítězství v bodovací soutěži dostane cyklista 25 000 Euro.

Tabulka vyhraných cen na Tour de France 2013 (zdroj: oficiální TZ po 9. etapě)

Týmy
1. Omega Pharma-Quick Step 32 030 Euro
2. Orica-GreenEdge 29 610
3. Cannondale 29 100
4. Vacansoleil-DCM 24 440
5. Sky 23 860
6. Movistar 23 490
7. RadioShack-Leopard 16 950
8. Argos-Shimano 15 820
9. Lotto-Belisol 15 750
10. Garmin-Sharp 14 150

Jednotlivci
1. Peter Sagan (SR) Cannondale 28 100 Euro
2. André Greipel (Nem.) Lotti-Belisol 12 700
3. Marcel Kittel (Nem.) Argos-Shimano 11 750

Autor: Jiří Mikšík, Zdroj: SITA, Foto: SITA

Tagy:
Nahoru

Komentáře

Aktuálně
Mazda přichází s druhým faceliftem šestkového sedanu a kombi. Nový je například tvar zpětných zrcátek…

Když se řekne Lada, většina lidí si představí hranatý sedan se zadním náhonem vycházející z Fiatu 124…

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra…


Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: